affiliate

Affiliate

Driver du en populär sajt eller blogg med fokus på privatekonomi eller finans? Då kan du nu tjäna pengar på din trafik genom att erbjuda dina besökare en kostnadsfri jämförelse av lån och krediter.

Vårt affilliateprogram administreras av Adtraction. Det betyder att du anmäler intresse för att delta direkt hos dem och det är på deras sida du laddar ner de banners som du vill använda. Det är även Adtraction som tillhandahåller klickdata och hanterar dina utbetalningar. Du kan läsa mer om de fullständiga villkoren för vårt affillitesprogram via länken nedan. Har du frågor eller funderingar som inte besvaras där så får du gärna kontakta oss direkt.

Läs mer om och anmäl dig till vårt affilliatesprogram!

Consector – Din Låneförmedlare
Consector är låneförmedlaren som hjälper privatpersoner att hitta de bästa villkoren för bolån, privatlån, billån och kreditkort. Consector är experter på lån och krediter och ska revolutionera hur konsumenter upphandlar lån och krediter i Norden.

Consector grundades 2014 som Sveriges första one-stop-shop för lån och krediter. Consector etablerades för att tillföra en aktör på nordiska marknaden som kan konkurrensutsätta och förbättra privatpersoners hela lån- och kreditengagemang.

Consector är ett privatägt bolag med stark ägarkrets. Bolaget är grundat av entreprenörerna Pontus Holgersson och Jonas Ryberg och delägare i bolaget är band annat investmentbolagen Verdane Capital och Optimizer Invest. I styrelsen finns stor kredit-, finans- och internetkunskap och styrelsen består bland annat av Arne Liljedahl tidigare ordförande SBAB och Carnegie, Tove Bångstad tidigare SEB-fondchef samt Johan Kinnander tidigare Nordenchef Google.

Consector har tillstånd till förmedling av konsumentkrediter och står under tillsyn av Finansinspektionen. Consector samarbetar med många av Sveriges ledande bank- och kreditaktörer och kreditupplysningar görs via Upplysningscentralen (UC). Tjänsten är kostnadsfri och går att använda utan att förbinda sig till något. Besök gärna Consector på www.consector.se

Jonas Ryberg
Vice vd